ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

کمی شاد تر زی!

تنم آماج تمام درد ها می شود...تنم غباری در فضا دود می شود و به آسمان می رود ... دود می شود برای همیشه...تنم که دود شود تمام این درد ها هم دود می شود می رود به آسمان...آن وقت باران می گیرد...باران می گیرد و دیوانه گان یک به یک می رقصند و عاقلان مانند همیشه می دوند و فرار می کنند...عاقلان می دوند دیوانه گان می رقصند و من بارانی هم همه ی اشکهایم را می بارم...تمام دردهایم را به شان می فهمانم و حالی می کنم...آنقدر که روانشناسان در رادیو ها از شیوع نوعی دیوانگی خبر بدهند! البته هیچ وقت جای نگرانی نیست همیشه می شود جای عاقلان و دیوانه گان عوض شود...پس بی رحمانه تر ببار ای اشک...دردت را نعره بکش...بودجه به اندازه کافی هست!

---

+حال گذاشتن عکس اینا ندارم شرمنده

+فقط یه تلگرام رو گذاشتم بافی بمونه بقیه شبکه های اجتماعی حذف و البته خیلی از کانال هایش را هم ترک گفتم.

  • افشین ..

نظرات  (۴)

  • نیمه سیب سقراطی
  • موافقم ! عاقلا همیشه فرار میکنن ! مطمئن نیستم بشه جاهاشونو عوض کرد مگه عاقلا دیوونه بشن ! دیوونه ها که عاقل نمیشن ...
    پاسخ:
    اگه دیوونه ها در اکثریت باشند جایگاهشون با عاقلان در اقلیت عوض میشه! :)
    من جزء عاقلام. آخه لامصب بارون پاچه ی شلوارمو گلی می کنه! اگه شلوارم گند نمی خورد، ترجیح می دادم خل و چل باشم. دیوونه نه ها... خل و چل. اصلا خل و چل خیلی خل تر از دیوونه ست. 
    چرا این جا شکلک نداره آخه؟؟؟
    پاسخ:
    هههه درسته! بدی دیوونه گی اینه که پاچه شلوار گلی میشه!
    شکلک نداره اصلا داستانی شده خدا بلاگفا رو خیر نده!
    اوووممم
    فکر میکنه جمله آخر نشونه ی خوبی باشه هنوز...
    چقدر لحن صحبتاتون عوض شده!
    رفتم تو فکر ک…منم تغییر کردم یعنی!؟
    پاسخ:
    عه؟ خودم دقت نکرده بودم :))
    چه می دونم والا شما که هیچی رو بروز نمی دی :)
    تازه خیلی هم بی دقت شدین:-P
    آره میدونم آدم مزخرفیم...
    پاسخ:
    اثرات پیریه :(
    من معنی اولیه رو برداشت می کنم یعنی آراسته به زر ;)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">