ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

ستاره

            

          ستاره ای تنها

          در اوج می درخشد

          ستاره ای که خرد راهنمای من است

          و هماره آرزوهایم را به خویش می خواند 

          و از فراز آسمانها

          صدایم می کند

          نگاهش آشناست 

          و چقدر شبیه به آن نگاه زیبا!

         - آن نگاهی که دوستش داشتم -

                              به ملامت تفدیرم نشسته ام

         او هرگز طعم درد را نچشیده بود

         او درست مثل آن ستاره دور بود

                                - دورِ دور! -

        و من چشمان خسته ام را فرو نمی بستم

        و نومیدانه به او نمی نگریستم...

------------

+لرمانتف

+خیلی بده ببینی یکی رو که میشناسی تموم دیشب رو بیرون صبح کرده و من در بیخبری محض...

+ با یک عزیزی داشتم صحبت می کردم گفتم شاید تنها راه  آسودگی این باشه که خودم، خودم را طلاق بدم! نوشتم که ثبت بماند.

+من معمولا وقتی با یک دوستی بیرون می روم سعیم رو می کنم که ساکت نباشم و تلاش می کنم از بودن کنار من رنجیده نشود ولی وقتی این جمع سه نفره یا بیشتر می شود دیگر خیالم راحت می شود و بیشتر ساکت هستم که متاسفانه به این تعبیر می شود که افشین با کسی نمی جوشد! خب مشکل شما ست که من رو بیشتر نشناختی ای دوست!

  • افشین ..

نظرات  (۴)

  • نیمه سیب سقراطی
  • منی که میگن یکتا با همه می جوشه هم کسی نشناخته :|
    شاید توقع ما از اونا بالاست ...
    پاسخ:
    بله احتمالا همینطوره...اما دوست باید اینطور باشه دیگه!
    پاراگراف آخرو قشنگ درک میکنم،منم همینجورم دقیقا
    پاسخ:
    سلام خوش اومدید :)
    متن من را برد به کتاب والکیری ها....خودم هم دلیلش را نمیدانم!
    +فکر کردم باهم کنار اومدید!
    +مثلا اگر سه نفراز دوستانت به این نتیجه برسند که توبا بقیه نمیجوشی خنده دار است واقعا!
    پاسخ:
    من هم نخوندم این کتاب رو تا حالا...نمی دونم چرا! :(
    +یه مدت بزرگترها ریش سفیدی کردند کنار اومدیم ولی آبمون توی یک جوب نمی ره... 
    چرا خوب؟ سه تا مرد هستند و تو دادگاه هم می تونند شهادت بدن ! :))
    إ!پیشنهاد میکنم بخونید پس
    اثر پائلوکوئیلو 
    نه خوب...
    آدمی که با سه نفر میجوشرو که دیگه نمیتونن بگن که این با هیچکس نمیجوشه که!
    برا همون خنده داره!!
    پاسخ:
    ممنون می خونم ولی یحمتل تحسینش می کنم اما شیفته اش نمی شوم...کوئیلو مهندس نویسنده هاست!
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">