ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

جدی نگیرید

               

من چون لال  و در نوشتن تمام شده ام ...پس هرجا که طاقتم طاق بشود میایم اینجا می نویسم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ هههههه

گاهی که فتیله پیچ می شوم و کاری از دستم برنمیاید نه نوشتن، نه خواب، نه مطالعه و نه هیچ چیز دیگر دوست دارم این درد خوب را امتحان کنم، سرم را بزنم و داغون(داغان) کنم...انقدر با مشت بزنم به دیوار که یک گوشه بیحال بیفتم...

باز خوب است که این معجزه را پیدا کردم می آیم این جا و می نویسم آآآآآآآ هههههه

اصلا باید در دانشگاه ها تدریس و در رسانه ها تبلیغ شود که بجای این که سرتان را داغان پاغون کنید این کار ها را بکنید. برای من که جواب داده تا بدین جای کار.

در کوه و بیابان هم می شود این کار را کرد ولی آن در گرو مصرف انرژی زیادی ست و مواقعی که حال بلند شدن از رخت خواب را هم ندارم به کار نمی آید... .

  • افشین ..

نظرات  (۲)

این خودش یعنی هنوز اونقدر چا دارید که...
که به سکوت محض نرسیده اید!
پاسخ:
بلی بلی، شما همیشه نیمه پر لیوان رو گوشزد میکنی! مرسی :)
من؟
نمیدونستم!
خواهش میکنم.
پاسخ:
بعله، خود ِ شما!
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">