ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

گناه ِ تو

                            

   کسانی از دور و بری هایم که محدوده ی ِ تنگ آزادی های فردی ام را تنگ تر می کنند یا این که در

کارهای شخصی من بدنبال فضولی هستند خیلی می توانند من را عصبانی کنند. آخه مردک! کدام انسان

ابله ای هندزفری را از گوش کسی که خیلی با او صمیمی نیست درمی آورد و با لبخند گشادی میگوید"

ببینم چی گوش می کنی؟! "

حالا از شانس بد من یک آهنگی که نمی دانم از کجا سر و کله ش در گوشی من پیدا شده بود، داشت

پلی می شد؛ آهنگی که بیشتر به درد سیزده بدر می خورد! این همه بتهوون و باخ بود اون تو لعنتی!

---

+تبلتم امروز هنگ کرد، خاموشش کردم و دیگر روشن نشد و روش هایی را که احتمالا به جواب منتهی بشود امتحان کردم اما تاثیری نداشت احتمالا تمام نوشته هایم و فیلم هایم و ... پاک شده اند...بخدا خنده م گرفته :))

+اوضاع خوب نیست، به قول یه بابایی باید فکر اساسی تری کرد!

+اوضاع کی خوب بوده؟! :))

+آین آهنگ را خواستی دانلود کن برای من زیبا بود.

دریافت(لینک غیر مستقیم)

  • افشین ..

نظرات  (۵)

آخ آخ این حرکت هدفون در آوردن... یا پشت سر آدم وایسادن موقع کار کردن با کامپیوتر. یعنی رواست که خون بریزه آدم!
پاسخ:
خوش اومدی خزنده جان پارسال دوست امسال آشنا:)
آی گفتی...
وای دقیقا یعنی درست وقتی که داری یه اهنگ خز ضایع گوش میدی یکی 
سروکلش پیدا میشه ولی حالا اگه دوسال پشت سرهم اهنگهای خوب گوش بدی 
 میبینی همه مفقود شدن:-(
پاسخ:
خوش اومدید :)
گل گفتی آی گل گفتی :)
یعنی به جمله ی خوبی اشاره کردی.. اوضاع کی خوب بوده؟؟
خیلی ستمه همه ی اطلاعات آدم یهو بپره،چه از گوشی یا هرجای دیگه،من سکته میکنم
پاسخ:
خیلی ستمکاری شده اینجا :(
لعنتی؟
برای اینکه وااای حالا راجع به من چه فکری میکند؟؟و یا...؟
خوب به درک!به معنای واقعی کلمه به درک
شمارا دیگه واقعا خدا زده :)) از یه طرف بلاگفا از یه طرف تبلت...
پاسخ:
نه آخه چهره ام درهم بود و این آهنگ پلی شد و اون لحظه حوصله تعویض آهنگ رو نداشتم و از این ترسیدم به سلامت روانی م شک کنه!
بیچاره شدم رفت! :))
توجیه نکنید! دهه
همین که من میگم!
پاسخ:
باشه چشم!
چرا میزنی؟! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">