ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

قلب خسته

            

               

                  چشم ِ خسته، بسته می شود...

                  قلب ِ خسته، می ایستد...

----

+یاکیده

  • افشین ..

نظرات  (۳)

  • خواب زده
  • اخ 
    چه عکسی.....
    پاسخ:
    خوش اومدید:)
    اوهوم...
    إإإإإإ
    من اینجا نظر گذاشته بودم
    کوو؟؟؟
    من نظرمو میخوام :(
    پاسخ:
    من در جریان نیستم:/
    خودت با بلاگ یه جوری کنار بیا یا این که دوباره زحمت بکش کامنت بذار!
    سپاس :)
    نوشته بودم:
    وقتی که توی زندگیت مشکلات زیادیو پشت سر میگإاری اون موقع است که قلب به احرامت چند دقیقه ای می ایسته و سکوت میکنه!
    پاسخ:
    آفرین، خیلی زیبا گفتی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">