ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

کدام؟

                        

                                 

 تنهایی حس بدییست؛ ولی به نظرم احساس تنهایی در جمعی مثلا دوستانه، بدتر است... .

-----

+یک درس ارائه داشت، رفتم برای ارائه دادن در کلاس، اما چون با لپ تاپ و ویندوز بالاتر از ایکس پی کار نکرده ام، در عین تسلط علمی و آموزش دادن به یکی دو نفر، در آوردن صفحات و مقالات و نرم افزار لنگ می زدم و مدام اشتباه می کردم؛ اواخر کلاس هم بود و استاد ِ بی حوصله،فرصت بیشتری به من نداد! به هر حال زندگی همین است غیر از این بود تعجب می کردم.

+عکس(به قول رفیقم فرتور) خودم است، شلوار کردی نپوشیدم اما لابد سایه ام به این مدل شلوار علاقه مند است که اینطوری در عکس افتاده ست!

  • افشین ..

نظرات  (۶)

  • اَسی بولیده
  • دوستانی انتخاب کنید که شبیه خودتون باشن تا بهشون احساس نزدیکی کنین

    کلاس هم که اشکال نداره، میگذره!

    عکستون یه پاش نازکه یه پاش کلفت :))))))))

    سایه تون هنوز تصمیم نگرفته بوده که با شلوار کردی عکس بگیره یا شلوار راسته که شما عکسشو گرفتین ;)

    پاسخ:
    تقصیر منه اصلا...دیدم سی چهل درصد شباهت دارند گفتم بهشون دوست :)
    عجب سایه ی بلاییه :))
    دقیقا تنهایی تو جمع خییییییلی بده،آدم احساس خیلی بدی داره
    پاسخ:
    دقیقا موافقم...
     انسانها شبیه هم عمر نمیکنند
    یکی زندگی میکند،
    یکی تحمل !
    انسانها شبیه هم تحمل نمیکنند
    یکی تاب می آورد ،
    یکی می شکند ...
    انسانها شبیه هم نمی شکنند
    یکی از وسط دو نیم میشود و
    دیگری تکه تکه ...
    تکه ها شبیه هم نیستند
    تکه ای یک قرن عمر میکند
    تکه ای یک روز ...


    +مـــــــرسی اومدی :)
    +دوستای من حتی شبیهم نباشیم درک میکنن همو خداروشکـــــر
    ایشالا از دوستای من نصیبتون بشــــه
    پاسخ:
    خیلی خوش اومدید
    ببخشید که نتونستم بازم سر بزنم، در اسرع وقت این کار رو می کنم.
    ایشالا! :)
    میخوام بدجنس بشم...
    در انتخاب سوژه ی عکس عالی عملکردید اما در انتخاب صحنه...!
    خیلی وقت است که نمیتوانم راجع به دوستی ها نظر بدهم!
    پاسخ:
    :))
    ما که راضی هستیم از بدجنس شدن شما! میدونی من با چه بدبختی ای این رو گرفتم؟! دکمه دوربین گوشیم هر صد فشار یک بار کار میکرد و این رو بعد از کلی دنگ و فنگ گرفت!
    از این به بعد بیشتر دقت میکنم سپاس :)
    ببینید بازم دارید توجیه میکنید.
    منظور من اون دوتا تیکه سنگ گوشه ی تصویره که توی ذوق میزنه!
    بله...
    یا کادرو میبستید یا یکم اونور تر می ایستادید.
    بعدشم گوشیتون شاید دوست نداشت این عکسرو بگیره اصلا...
    هی زورش کردید!
    پاسخ:
    :/
    چقدر قبول میکنی که بگم این عکس اصلا تصادفی بوده و فقط برای امتحان دکمه ش بوده؟!

    هیچی!
    به عنوان طلب پیشم میمونه :))
    پاسخ:
    :/
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">