ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

سخت

           

           

گاهی اوقات که دنیای واقعی و مجازی دلسردم می کند، به دنیای موسیقی پناه می برم؛ اما این دنیا هم گاهی با تمام زیبایی هایش، برایم خسته کننده و یکنواخت می شود.

خیلی بد زمانی است زمانی که از همه ی این دنیا ها خسته و دلسرد شوم؛ آن وقت به درون خودم پناه می برم و مثل خوره به جان خودم می افتم!

این موسیقی با همه ی غم و ناامیدی که درون خودش دارد، من را از دنیای خودش ناامید نکرد و برایم بسیار لذت بخش و صدالبته غم انگیز بود.


دریافت با حجم اصلی و کیفیت خوب

-----

+در معدود دفعاتی که این را گوش دادم، دو بار نزدیک بود جانم را بگیرد! یک بار بخاطر خود آهنگ و بار دوم بخاطر حواس پرتی ای که برایم در خیابان ایجاد کرد! بار سوم به خیر بگذرد!

+حدود دو ساعت را صرف یافتن چگونگی پخش آنلاین موسیقی کردم و در نهایت موفق شدم. خیلی راه های مسخره ای را امتحان کردم که حتی در آخر جواب هم گرفتم ولی در نهایت خودم راه آسان ش را پیدا کردم و دیدم چقدر هم ساده بود و من بیخبر بودم. هر چند بازهم باید اعتراف کنم که امکانات این سرویس دهنده ی وبلاگ کاملا گیج کننده ست.

  • افشین ..

نظرات  (۴)

  • اَسی بولیده
  • با این آهنگ به چه دنیای ترسناکی رفته بودین 0_o
    پاسخ:
    بعله وحشتناک هم بود کمی!  :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • اهنگ خیلی هم آرامش بخش بود برای من ! غم نداشت برام ... 
    پاسخ:
    سوپرایز شدم...خیلی جالبه :)
    از همه سوپرایز تر من شدم که این آهنگ برایم سراسر تنش بود...O-o
    اصلا پیانو را برای آهنگهای غمگین نمیپسندم هرچندگه با آواهای دیگر مخلوطش کنند
    پیانو را باید نواخت و رقصید...
    نواخت و تبریک گفت!
    پاسخ:
    وای من مخالفم :/
    چون چندتا آهنگ، همین الان که داشتی این ها رو میگفتی زیرگوشم بصورت خودکار پلی شد و دهانم رو برای موافقت بست!
    ذهن هر آدمی دستگاه موسیقی خاص خودش را دارد وبا همان مطابقت مبکند!
    این را من نمیگویم یک نفر میگوید که از قضا خیلی هم موسیقی سرش میشود!!
    البته من بیشتر از اینکه نوای پیانو را شنیده باشم نواختنش را دیده ام و آن همه تحرک اجباری در نواختنش کنار یک ریتم غمگین در ذهنم تناقضی به وجود میاورد که باعث میشود برای این سبک موسیقی نپسندمش!
    این دفعه باید با چشم بسته گوش کنم احتمالا
    پاسخ:
    عه چه جالب نمی دونستم این رو!
    همون پس، آره من بیشتر نوایش رو شنیدم...
    یه چیزی به معلوماتم اضافه شد مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">