ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

یک جفت چکمه برای هزارپا

                    

                             

دیروز این کتاب را خواندم؛ این کتاب مجموعه داستانک های طنزیست با پایان هایی اکثرا غیرمنتظره و

هولناک نوشته ی فرانتس هولر.

داستان هایی که بیشترشان در نگاه اول ساده هستند اما در لایه دوم و با کمی تفکر بیشتر، ژرف.

خواندنش را به دوستان گرامی پیشنهاد می کنم.

---

+یک نمونه داستانک از این کتاب:

خداحافظی برای همیشه

یک آدم صحیح و سالم به ملاقات مردی رو به موت رفت.

موقع خداحافظی گفت: «به امید دیدار مجدد!»

مرد محتضر گفت: « گمان نکنم قسمت باشد دوباره همدیگر را ببینیم.»

حق با او بود.

مرد سالم در راه خانه با خودروی اسپرت خود سر یک پیچ  از جاده منحرف شد و در جا مُرد.

  • افشین ..

نظرات  (۵)

داستان جالبی بود
رفت جز لیست کتاب هایی که باید خریده شود:-)
پاسخ:
ارزشش رو داره :)
داستان کوتاه دوستندارم
حس یک گشنه ای را پیدا میکنم که برایش یک عدد نخود فرنگیه آب پز سرو کنند!
پاسخ:
من حس خوردن یک غدای کامل و کم حجم رو دارم!
:)
اوووووم...
قانع شدم!
پاسخ:
چه کار سختی رو انجام دادم پس!
قانع کردن شما :))
0_O
من که خیلی هم دختر قانع شونده ای هستم که...
پاسخ:
قبول ندارم :D

بازم ممنون!
فکر کنم به اٍزای این مدتی که نبودم هی باید ازتون تشکر کنم! : |
پاسخ:
بله بله فکر کردی الکیه! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">