ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

واقعا ممنون!

         

             

 

بله دوستان، همه از معایب ش گفته و می گویند بگذار ما هم یکی از مزایایش را بگوییم باشد که تنهایی هم مانند غم از ما راضی باشد.

یکی از مزایای تنهایی پرورش حس خیال است! چطوری؟ خدمت شما عرض می کنم. در تلگرام نه دیگران حوصله حرف های من را دارند و نه من حوصله حرف های شان را؛ در نتیجه گاهی اوقات از سر تنهایی و صد البته بیکاری می روم در پی وی خودم و شروع می کنم به تایپ کردن! وقتی که تایپ می کنم آن بالا می نویسد Afshin is typing... و من ذوق می کنم و کمی هم هیجانی میشم که الان چه پاسخی میخواهد آن جا درج شود :)

بعله این را گفتم که ناگفته ها را گفته باشم و از تنهایی عزیز و وفادار قدر دانی کنم که به پرورش حس خیال من کمک شایانی می کند.

  • افشین ..

نظرات  (۶)

خیلی هم خوب
جاداره از اسکرین چتم استفاده کنید;-)
پاسخ:
:)
روش کار می کنم ;)
  • اَسی بولیده
  • خیلی هم خوب :)

    چه دوستی بهتر از خود آدم؟؟

    پاسخ:
    آفرین! زدید به هدف!
  • فاطیما کیان
  • روزهای تنهایی هم به سر میاد ...
    پاسخ:
    شاید :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • تنهایی خیلی هم بد نیس ... من دوس دارم ! حتی یه وقتا بهش نیاز دارم :)
    پاسخ:
    خیلی دوستش دارم...
    روی دیگر مزایایش هم کار کنید،پتانسیلش را دارید!
    پاسخ:
    الان این فحش بود فکر کنم :))
  • بآنو نارینـ
  • تنهایی بهترین حسه ...
    پاسخ:
    آفرین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">