ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

برف و بلوف و دروغ!

          

            

یک جایی هم حرف از زمستان شد و ... به دوستی گفتم "بهمن ماه ِ امسال باید از هیکلش خجالت بکشه!" دو سه روز نکشید این طوری از خجالتمان درآمد!

---

+تبلت خدابیامرزم را که گفته بودم برای تعمیر برده بودم، اولین مغازه ای که بردمش بعد از یک هفته تلاش شبانه روزی دست آخر گفت من نتونستم عیب ش را پیدا کنم و من هم تبلت را ازش گرفتم حالا این ها مشکلی نیست، این جالبه که همین یکی دو روز پیش تابلو زده بود و مقامش را ترفیع داده بود و جلوی مغازه ش نوشته بود تعمیرات فوق تخصصی!

تعمیر کار دوم هم بعد از بیست روز آزگار، پس از این که زنگ زدم به دروغ به من پشت تلفن گفت تبلتت درست شده و هزینه ش هم شصت و پنج هزار تومان، ما هم با خوشحالی رفتیم که تحویل بگیریم اما دیدم تعمیرکارش به من دروغ گفته بوده و فروشنده نتوانست تبلت را روشن کند و برگشت به من گفت:"این درست شده فقط باید بدی یه جای دیگه فلشش کنن واست!" من هم گفتم بسیار خب اگر درست شده هزینه ش چه می شود؟ که گفت هیچی! :|

آخر هم همینطور گوشه خانه دارد خاک میخورد تا هر وقت حال و حوصله داشتم بروم و به یک بیستم قیمت بفروشمش.

این ها را گفتم که بگویم حتی در همین موارد ساده هم به راحتی دروغ می گویند در صورتی که اگر راستش را میگفت من دارشان میزدم؟!

  • افشین ..

نظرات  (۱۲)

  • فاطیما کیان
  • گفتیم زمستان مرد نیست , جانانه مرد شد پدرمان را دراورد , سرما خورده ام ! :))

    کافی بود بگن بلد نیستیم عیبش رو پیدا کنیم که اصولا تعمیر کارها برای حفظ غرورشون هیچ وقت این رو نمیگن
    پاسخ:
    :)) ای بابا بلا به دور باشه...از من هنوز انتقام نگرفته!
    دقیقا!
    چرا دروغ میگن خب ؟
    پاسخ:
    خیلی بده علتش هرچی که هست!
    بهمن به غیرتش برخورد!
    خب برای اینکه دروغ نون بیشتر توشه!
    پاسخ:
    بدجور!
    چه بد :(
    بهمن ماه امسال ما همچنان باید خجالت بکشه :-(
    لابد فک می کنن دروغ مصلحتیه:-/
    پاسخ:
    شما هم یه تشری بزنید شاید بهش برخورد!
    امان از دروغ مصلحتی!
    یک جوری باید میگفتید که برف ببارد نه این سوزه استخوان سوز را که آذر هم داشت!
    +جالب است که انقدر روی دروغ حساسید!!!
    پاسخ:
    تا کمر اینجا برف اومده!
    +حساسم چون خودم خیلی سعی میکنم دروغ نگم و دوست دارم دیگری هم این فشار رو به خودش بیاره!
    مرسی از نظراتت خیلی خوشحال شدم :)
    فقط از همون یه بخش خوشتون اومد؟:)مرسی از حضورتون
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
    میام بقیه ش رو اونجا میگم.
    پس شانس آورده دروغ گفته
    پاسخ:
    متوجه منظورتون نشدم!
    إ!کجایید؟منم میخوام:(
    +برام جالب بود چون حساسیتتون دقبقا نشون دهنده ی همین چیزیه که گفتید...
    جالبه چون کم شده این روزا!
    حتی میتونم بگم جز پدرم این حساسیتو تو هیچ کس دیگه ای ندیدم!
    منم خوشحالم از اینکه دوباره بهم فرصت داده شد بخونم اینجارو :)
    پاسخ:
    کرجه دیگه!
    + امیدوار شدم به خودم :)
    بازم از این کارا بکنید، زحمت دادیم، سلام برسون، زحمت کشیدید، خوش اومدید، من تا پایین میام بدرقه :| و از این صحبتها!

    بیاین اینجا هم ازین حرفا بزنین ما فقط نم ساعت بارون دیدیم:|

    عهه پارسال تبلت منم دقیقا همینجور شد قبل مسافرت دادیم درستش کنن 1 ماهو نیم مسافرت بودیم برگشتیم گفت نتونسته کاری کنه(بهترین بود تو تعمیرو اینا مثلا)
    بردیمش 3 جای دیگه اونم نتونستن کاری کنن
    از اخر یکی داشت رد میشد گفت من یه مغازه دارم بدین ببینم کاریش میتونم بکنم
    درست شد (ینی روشن شد) ولی گفت فشار بهش بیاد باز ممکنه خراب شه
    الان 4 ماهه دارم ازش استفاده میکنم آخ نگفته:|
    پاسخ:
    چشم :|
    پس خوش شانس بودید شما، خیلی خوبه :)
    راستی خوش اومدید :)
    منظورم همونایی بودن که گفتین اگه دروغ نمیگفتن بد به روزشون میاوردین:)
    پاسخ:
    نه نه :))
    سوالم انکاری بود! گردن من از مو باریک تره :))
  • بآنو نارینـ
  • دروغ کار بدی است :|
    پاسخ:
    بلی بلی!
    خوش اومدید :)
    دیگه؟
    من که نپرسیده بودم قبلا خوب :(

    چشم!
    دقیقا من وقتی بعداز مهمانی میخوام از صاحبخانه تشکر کنم میگم دستتون درد نکنه و همون چیزایی که بقیه گفتن!!:))
    پاسخ:
    :/
    خیلی هم خلاقانه ست :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">