ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

یک پرسش دشوار

        

                   

"+یک سوال، بپرسم؟

-آره، پرسیدی دیگه همین الان! (لبخند میزند!)

+اذیت نکن!

-بگو

+دنیای تو چه رنگیه؟!

-چطور مگه؟!

+(با تردید نگاه می کند) هیچی، میخواستم ازت خواهش کنم اگه میشه چند روز مهمان دنیایت شوم؛ اگه رنگش قشنگه که مطمئنم هست... .

-(لبخندش کمرنگ میشود) باز چهار تا کتاب خوندی؟! برو پی کارت!"

-----

+روزانه نویس از من در نمی آید!

  • افشین ..

نظرات  (۸)

  • فاطیما کیان
  • دنیام و رنگش رو ترجیه میدم به هر دنیایی و رنگی ....
    پاسخ:
    درود بر شما :)
    من هم رنگ و دنیای خودمو بیشتر ترجیح میدم به دیگران:دی
    ولی دنیای خیلیا خاکستریه فکر کنم:دی
    پاسخ:
    خاکستری حالا باز خوبه باشه، سیاه نباشه که تحمل ش سخته!
  • اَسی بولیده
  • کمیت مهم نیست، کیفیت مهمه!(اشاره به خط آخر)

     

    دنیای شما چه رنگیه؟؟

    پاسخ:
    قبول ندارم لااقل در دنیای وبلاگ نویسی قبول ندارم.
    آبی تیره، تیره ی تیره ولی آبیه نه سیاه...
    مرسی که پرسیدی. :)
  • اَسی بولیده
  • واقعا؟

    قابلی نداشت!

    پاسخ:
    بلی
    :)
    دنیام دایره رنگ 
    هنوز به یه رنگ ثابت نرسیده !!!!!!
    نمیدونم خوبه ,بد,....
    دیگه نگم بهتره:-/
    پاسخ:
    چه جالب...
    من این رو مثبت میبینم.
  • آناهــیــ ـــتا
  • چه عکس باحالی :دی
    پاسخ:
    خوش اومدید :)
    بعله! :)
    آبی تیره...جالبه!
    اوووم برا من رنگ نداره نا مرئیه یا شایدم شیشه ای!
    یا شایدتر اینکه من هنوز پیداش نکردم!
    +اتفاقا کم کم داره در میاد
    پاسخ:
    یا شایدتر :))
    این که رنگ نداشته باشه یا این که پیدا نکردی به دید مثبت نگاه می کنم.
    +امیدوارم :)
  • ماهی سیاه کوچولو
  • رنگارنگی رو دوس دارم من
    ولی منم دوست دارم رنگ دنیای یه نفر دیگه رو هم ببینم. 
    پاسخ:
    وسوسه برانگیزه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">