ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

تقویم ام گم شده بود خوب!

           

            

امیدوارم سال خوبی همراه با بهروزی و سلامتی برای همه دوستان عزیز باشد؛ همراه با این آرزو که دنیا به جایی خیلی بهتر، برای زیستن همگان تبدیل شود.

--

+من همیشه علاقه دارم زمان کند پیش برود خیلی کند و مناسبت ها یا تکرار نشوند یا اگر می شوند انقدر دیر گذشته باشد که تازگی داشته باشد و این دیرکرد در پیام را هم بگذارید به حساب همین حس و علاقه ناجور.

+گریبان گیری من و دنیایم رسید به راند جدید! الان تقریبا همان قسمت حوله تکانی مربی و ترمیم زخم های کاریست! البته فقط برای من و گرنه دنیا که با نیشی باز و سر و مر و گنده آن طرف رینگ به من نگاه می کند!

+اتفاق خاصی نیفتاد در این تقریبا یک ماه. مهم این بود دو، سه کتاب خواندم که به وقتش معرفی می کنم و این که عید دیدنی  امسال به حالت نیمه تعطیل در آمد و بدک نشد برای من. باشد که استفاده ببرم از این باقیمانده تعطیلات.

+یک قسمت از سریال شهرزاد را دیدم، خوشم نیامد.

+خوب شد این عکس را پیدا کردم و گرنه هیچ رقم حاضر به پست گذاشتن نمی شدم.

  • افشین ..

نظرات  (۵)

خیلی وقت بود نبودین
سال نو مبارک :)
پاسخ:
بله متاسفانه...
سپاسگزارم همچنین :)
عکس  عالیییییییی:-)))
پاسخ:
ممنون :))
+سپاس فراوان از عکس...
یک قسمت از سریال یعنی قسمت اولش!؟
پاسخ:
نمیدونم قسمت چند بود...نسبت به سریال های ایرانی خوب بود اما جای کار داشت...
به زور مادر جان چند قسمتی رو که مربوط به کودتای 28 مرداد میشد رو دنبال کردم!وباید اعتراف کنم بعد از این همه وقت تاریخ خوندن تازه فهمیدم جریان چیه.
به نظرم انقدر روی دیالوگ ها کار شده که اگه یه کتاب میشد بیشتر میشد ازش لذت برد.
پاسخ:
دقیقا! یکی از مشکلاتش همین دیالوگ ها بود که انگار در دهان بازیگران گذاشته شده بود!

همچنین برای شما
واقعا خیلی زود میگذره :|
پس با دنیا درگیرید :))))
با این تفاسیر سپاس از عکس گرامی o_0
پاسخ:
بعله بدجور! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">