ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

باران

  

بارش باران درست ست هیچ ربطی به روحیه انسان ها ازجمله من نداشته و ندارد؛ اما همواره باران حالم را بهتر که نه اما دگرگون می کند. حس می کنم تنها نیستم. صدای رعد را فریاد درونم می دانم که با شدت هر چه تمام تر، آسمان بر سر شهر خالی می کند. بغض ش را خالی می کند. گاهی به جای من حتی... حتی اگر کفشم هم سوراخ شده باشد و پاهایم به کل خیس، به هر حال لذت خودش را دارد. هرچند این یک حس بی پایه است اما ای بی پایه ی مزخرف تو را دوست می دارم!

---

+امشب بازی الکلاسیکو بود و  به خاطر سر و صدای بازی و جو سکوت حاکم بر خانه، در تلویزیون نمی توانستم ببینم؛ همینطوری ش تا صبح بیدارم حالا بیایم و سر و صدا هم راه بیندازم! برای همین مجبور شدم از گوشی ببینم. اما بخاطر سرعت اینترنت، بازی حسابی عجیب و غریب و غیرخطی و  با مکث فراوان پخش می شد. حالا چون رئال مادرید برنده شد زیاد سخت نمی گیرم ولی فوتبالیها می دانند که چقدر سخت ست که گزارشگر نعره بزند "حالا کریستیانو رونا...(در حال اتصال...)(رونالدو در یک صحنه تک به تک در حالی که در حال شوت زدن است پایش به توپ چسبیده و صفحه فریز شده ست...!)...من درست ست که بازی برایم مهم نبود اما به شکل ناجوری به صفحه زل زده ام... بیست ثانیه بعد...گزارشگر: "رونالدو حساب کار رو دو بر یک میکنه!"

  • افشین ..

نظرات  (۵)

یکبار یه کنسرتی رو انلاین دیدم بیچاره شدم با اینکه سرعتم هم خوبه ولی خیلی بد بود مکث هاش برای اتصال , قشنگ یعنی درک میکنم 
پاسخ:
دقیقا آدم بیچاره میشه جان کلام رو گفتید!
اصن بارون باروح وروان ادم بازی می کنه …
:-)
پاسخ:
اصن یه وعضی!
من دیشب از بس همه جارو باز کردم حرف فوتبال بود به این نتیجه رسیدم چقدر بده که فوتبالی نیستم.
پاسخ:
بنظرم خیلی هم خوبه! آسوده خاطرید!
هرچند برف و بیشتر دوس دارم اما بارون خیلی قشنگه :)
چه فوتبالی دیدین پس :))))))))
پاسخ:
بله موافقم با شما!
فوتبال با چاشنی زجر! :))
منظورتان از جمله ی اول را توضیح میدهید!؟
فوتبال...هیچ حسی ندارم نسبت بهش!
اما این حجم از ملاحظه کردنتون قابل تقدیره.

پاسخ:
منظورم اینه که بارش باران ارتباطی با شادی یا غمگینی ما انسان ها نداره و یک چیز طبیعی ست که کار خودش رو می کنه!
خوبه نه متنفری نه عاشق...خواهش می کنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">