ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

لذت کیلومترها

             

من بصورت معمول روزی 5 کیلومتر پیاده روی می کنم تقریبا یک ساعت در روز، دانشگاه و مسیرهای عادی. بنظرم ورزش خوبیست اما من دیگر دارم زیاده روی می کنم. یکسالی می شود حتی تاکسی و اتوبوس بجز برای تهران یا خارج از شهر یا موارد بسیار ضروری سوار نشده ام! یک جور شنکجه گری درونی ست که خودم لذت می برم ازش. خصوصا اگر همراه با موسیقی باشد و البته لب زدن ها و زمزمه های من روی آهنگ و کنار خیابان راه رفتن کمی مسخره و جلف بنظر می رسد ولی چه کسی اهمیت می دهد؟! امروز برای پس دادن کتاب باید می رفتم کتابخانه. با گوگل مپ مقدار پیاده روی ای را که انجام دادم، محاسبه کردم حدودا شد 11/5 کیلومتر! دو ساعت پیاده روی. البته برای خودم به یک مسیر عادی بدل شده ست.  در تابستان هم یکی دو بار مسیری از این طولانی تر را هم انتخاب کردم که البته فکر می کنم کسالت و بیماری چند روزه ی پس از آن، بی ارتباط با آن پیاده روی در گرمای طاقت فرسا و آفتاب نباشد... با همه ی سختی هایش اما یک جور آرامش و رضایت از خود و درون متلاطم م با این کار حس می کنم که البته زیاد موجه نیست.

----

+زندگی ای شده...!

+عکس مردانه اش موجود نبود!

  • افشین ..

نظرات  (۴)

منم با پیاده روی موافقم و به ندرت با تاکسی میرم، ولی نه تا این حد!!
این همه؟؟!
پاسخ:
درود بر شما!
کار نیکو از پر کردن است! ^_^
یادمه یه دفعه بهم گفتید بادوستتون از آزادی تا انقلابو پیاده رفتید...
تنها چیزی که هر نوع وسیله ی نقلیه ای رو برای من منفور میکنه وجود تلفن همراهم و هندزفری است؛این دو نباشند دوست ندارم حتی یک قدم بردارم!!
پاسخ:
بله بله :))
برای من هم پیاده روی سخت می شه اینطوری.

عکس که مردونه زنونه نداره همین که حسشابه مخاطب القا کنه کافیه.....

:)

پاسخ:
والا :)
این عکس مردانه متناسب با این پست خدمت شما:

http://s6.picofile.com/file/8245929984/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B0%DB%B4%DB%B0%DB%B5_%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B9%DB%B4%DB%B9.JPG

حتی این شعر هم:

این کوچه گردی
تا برنگردی
ادامه داره....
پاسخ:
به به
خیلی ممنونم از شما :)
سپاس هم برای عکس هم برای شعر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">