ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

هوم؟!

                

وقتی ناگهان جلوی راه آدم سبز می شود!

----

+قبلا وقتی پیام هایی با مضمون "شما برنده شدید!" یا "هدیه رایگان" و ... برایم می آمد، چقدر ذوق می کردم و خوشحال می شدم اما الان انقدر از این جملات سواستفاده شده و ته همگی این ها پوچ بوده است که دیگر نخوانده همه شان را رد می کنم! لذت این پیام ها هم  از بین رفت... .

+فضای توئیتر پسند نشد وگرنه داشتم وسوسه میشدم بروم آن جا! بدشانسی آوردید!

  • افشین ..

نظرات  (۲)

چرابدشانسی!!!!
اسمش خوشانسیه:-)

منم یه بار گول این شمابرنده شدیدا خوردم  البته بسی قبل
پاسخ:
لطف داری شما! :))
آره کلکه متاسفانه!
فکر کنم از طرفِ ستادِ کوفت سازیِ پیاده روی نوشتنش :))
منم دوستداشتم برم توئیتر،اما دلم نیومد : /
پاسخ:
:))
نه من خوشم نیومد و گرنه بی رحمتر از این حرفام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">