ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

1


امیدوارم دیگر در این وبلاگ ماندگار باشم!

بعد از کلی ننوشتن و به وقفه افتادن ها که البته برای خودم عجیب نیست و این را جزیی از خصلت خودم می دانم امیدوارم به این محیط هم عادت کنم و زیاد سخت نگذرد.


----

 

            

+قالب بالا را به سختی توانستم ویرایش کنم و به نوعی به شکل دلخواهم درآمد؛ چون اعتقاد دارم وبلاگ شخصی، باید قالب شخصی هم داشته باشد و جز این نمی توانستم فعالیت داشته باشم هر چند نقص های خودش را هم دارد و یکی از آنها این است که مثلا گزینه موافق و مخالف کلا از ازل برای این وبلاگ غیرفعال بوده است و من هم نتوانستم کاری انجام دهم و الخ.


  • افشین ..

نظرات  (۵)

قربون اسمت برم
پاسخ:
همچنین :دی
  • نیمه سیب سقراطی
  • خیلی هم خوب خوش اومدین :)
    سر فرصت میام میخونمتون ، دوست ندارم هول هولکی باشه ؛)

    + تنظیمات > تنظیمات ساده > قسمت تنظیمات ارسال نظر > تیک "برای جلوگیری از اسپم، کد امنیتی نشان داده شود" میتونین بردارین تاثیری در اسپم ها نداره :)
    توی همین صفحه > قسمت صفحه اصلی اگه تیک " نظرسنجی () برای مطالب فعال باشد" رو بزنید هم فعال نمیشه یعنی ؟ :|
    پاسخ:
    خوشحال می شوم!
    تیک رو برداشتم بخاطر شما :)
    آره تیک نظرسنجی فعاله ولی نمی دونم چرا صفحه اصلی نداره!


    وبلاگ جدید مبارک... امیدوارم این وبلاگ آخرین نقطه ی دربه‌دری باشه.
    پاسخ:
    به به چه کامنت خوشحال کننده ای!
    سپاسگزارم.

    راستی وبلاگ نو مبارک :))
    پاسخ:
    ممنونم بسیار :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • مرسی مرسی ! اینجوری کامنت گذاشتن راحت تره :)

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">