ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

متروکه

متروکه ی متروکه...از وقتی این شبکه های اجتماعی رونق یافته ، بازدیدکننده به شدت کم شده ست  برای همین بدم می آید ازشان.اصلا خوش ندارم کسی من را در گروهی عضو کند با آن پست های بی سر و ته که فقط با کالبد شکافی جامعه می شود به منشاء ش پی برد.حالم را به هم می زند افتضاح است افتضاح... .

---

+هر صد پستشان را می توان در یک پست خلاصه کرد!

+یک بار سعی کردم با دیده ی خوش بنگرم و چند عکس از آن عکس های مفهومی گذاشتم که البته نتیجه قابل پیش بینی بوده و است!

  • افشین ..

نظرات  (۲)

ما باید خود را با زندگی، آنچنان که هست و نه آن گونه که می خواهیم باشد، سازگار کنیم.
پاسخ:
حرف شما متین، اما سازگاری همواره خوب نیست.یعنی لازم نیست.
آره خیلی بد شده.دیگه با زور واسه هر پستی یکی دو تا کامنت میذارن.خود منم بیشتر وقتم با اینستا و لاینم میگذره.البته پست گذاشتنای اونجا رو دوس ندارم.راستش خب ...امممم یه سری حرفا هست که آدم دوست نداره آشناها بخوننش.من اون حرفامو تو وبلاگم میزنم واسه همینم وبلاگمو از همه چی بیشتر دوست دارم.اما خب چه میشه کرد...
پاسخ:
دقیقا همینطوره،توی لاین و .. هم که پر دوست و آشنا...وبلاگ برای من حکم خلوتگاه رو داره مانند شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">