ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

امید بعید یک زامبی!

             

                  

  

   

     نوشتار باید سرشار از یقین ِ نویسنده اش برای نوشتنش باشد، مانند بچه ای که کاملا با حمایت پا به این دنیا  می گذارد، وقتی نوشتن توام باشد با تردید در باره ی آن موضوع یا بدتر از آن تنها یک شعار باشد و باقی بماند، چه سودی خواهد داشت؟! با دوستی هم که داشتم صحبت می کردم همین ها را بهش می گفتم، بهش گفتم من برای مزه مزه کردن این دنیای سخت آماده شده بودم، به شناخت انسان ها و آشنایی با آن ها امیدوارم بودم، سو سوی ستاره ها من را به دنیای دیگری می برد و خنده ای از ته دل، قاچی بزرگ بود از هندوانه زندگی! این نیروی محرکه من برای نوشتن ویک ری اکشن طبیعی بود؛ ولی حال چه؟! تنها شب را روز می کنم و روز را شب، نه برایم مستندی علمی مهم است و نه اوضاع منطقه و جهان و اقتصاد و نه حتی صحبت های یک دوست! چیزهایی که روزگاری اهمیت داشتند برایم.

زامبی وار زیستن!  روزگار می گذرد مهم نیست ، مهم این است که باید روزی ریز به ریز این را که چه شد که این طور شد برای دوستی صبور توضیح بدهم ، توضیح بدهم که چطور آدم زیر باری خم می شود و تغییر شکل می دهد...برایم همین گفتنشان کافیست و منتظر تایید یا توبیخ یا تشویق نیستم...هی روزگار! این را بدان من هنوز زنده ام و این امیدی را در من زنده نگه می دارد؛ امیدی هر چند مانند نوشته هایم بالقوه و بعید!

----

+در جایی، آهنگی اتفاقی شنیدم از یک قسمتش خوشم آمد که خواننده اش می خواند: "از موهات می نویسم یه گیس شعر / می خوام ضربان قلبت واسم یه بیت* شه!"

+این آهنگ بی کلام عالیست : دریافت

*beat

  • افشین ..

نظرات  (۴)

توی یه کامنت ازتون پرسیدم که رپ گوش میدید؟اومدم این پست رو خوندم دیدم یه تک بیت از آهنگ امیر قیامت رو نوشتید :)
فک کنم اسم اهنگش نقاب بود ...یادش بخیر یه زمان چقد قیامتو دوس داشتم :)
پاسخ:
راننده تاکسیه فکر کنم عاشق این خواننده بود! که خوب شد شما اسمش رو گفتی که اتفاقا من هم خوشم اومد از آهنگاش باید برم چند تا دیگه ازش گوش کنم.
  • نیمه سیب سقراطی
  • آره حق با شماست این آهنگ بی کلام خیلی خوبــــــــــــــه ، خیلی ...
    پاسخ:
    سپاس از اینکه دانلود و گوش کردید فقط شما این کار رو کردید. بقیه از کفشون رفت!
    امیر قیامت خیلی رپر قوی ای نیست.اما خب دوست داشتنیه.اینکه بخواید فکر کنید ممکنه آهنگاش خیلی خوب باشه نه اینطوری نیست.اما نمیدونم چرا دوسش دارم.یکی از اولین کاراش عشق پر زده بود که به طرز عجیبی دوسش داشتم .چندین سال میگذره اما هنوز این اهنگو من تو گوشیم دارمش.
    پاسخ:
    من گیر دادم به آهنگ عصر شنبه اش از وقتی اسمش رو گفتید!
    اوه اوه حالا فعلا به امتحاناتون فکر کنید و بعد درگیر آهنگ بشید  :)
    خدایی نکرده پاس نمیشید عذاب وجدان می گیرما :)
    پاسخ:
    چشم...ما که خراب می کنیم میره پی کارش :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">