ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

کادو

در یکی دیگر از همان آهنگ هایی که اتفاقی شنیده ام خواننده اش می خواند: "ولی من چی؟ من که فقط تو رو داشتم؛ چطوری خودت رو پیش خودت کادو میذاشتم؟!" و این قسمتش جالب بود برایم!

  • افشین ..

نظرات  (۲)

رپ گوش میدید؟علاقه ای دارید؟
پاسخ:
سبکهای مختلفی گوش میکنم و اگه خوشم بیاد چرا که نه گوش می کنم ولی حرفه ای رپ گوش کن نیستم.
پس آلبوم دو به شک شایع رو بهتون پیشنهاد میکنم.من چند روزه که درگیر این البومم ارزش گوش دادن رو داره :)

پاسخ:
در فرصت مناسب حتما دانلود و گوش می کنم.سپاس فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">