ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

چقدر؟

    اهل گذشتن یا نگذشتن از آدمها نیستم اما این بار باید به آن فکر کنم. گاهی فکر می کنم چقدر همه چیز عوض می شد اگر فلان آدم سر راه من قرار نمی گرفت.ببین تو روحت هم خبر ندارد، من را در حد یک فامیلی که حالا خیلی وقت است رفت و آمد نداشته و نداریم می شناسی و آنقدر کوچک بودی که شاید چیزی به خاطرت نیاید، ولی این را بدان که هر وقت از تو یاد می کنم انرژی منفی بسیار و حس عصبانیت در من فوران می کند؛ تغییری که در من ایجاد کردی حال دیگر غیرقابل تحمل است؛ چهره ات هم که معصوم باشد بازهم شاید هرگز نبخشمت.  اه لعنت به تو دختر!

---

+ اصلا به عشق و ... ربطی ندارد.

+سربسته نوشتن تنها راه نوشتن! چه شعاری شد برای من!

+الان مثلا شب امتحان است برای من، دو کلاسی که دور از جان، سر سگ می زدند آن ساعت از ظهر بیرون نمی آمد؛ احتمال این که پول و وقت و ... حرام شود بسیار است و من خونسردتر از همیشه اینجا نشسته ام و دارم تایپ می کنم! خودم را بی کفایت و نمک نشناس نمی دانم ولی به شدت چنین چیزی حس می کنم.

  • افشین ..

نظرات  (۵)

همیشه گذشتن از ادما برام سخت بوده و هست.اما هیچوقت نخواستم کسیو زوری نگهدارم.هر کی خواسته بره خیلی خونسرد وایسادمو با یه به سلامت بدرقش کردم .اما هر کی رفته یه گوشه از قلب و ذهنمم با خودش برده...
کاش یه سری آدما هیچوقت نمیومدن تو زندگیمون کاش اصن یه سریارو هیچوقت ندیده بودیم
پاسخ:
واقعا این طور جدا شدن یکی از متمدنانه ترین رفتارهاست...
کاش...
  • نیمه سیب سقراطی
  • لازم نیست حتی خودم به یادش بیفتم ! وقتی بقیه ازش حرف میزنن ( بد یا خوب ) یا عکسش تو شبکه های اجتماعی این حس نفرت منو شدیداً فعال میکنه ! انقدر که میتونم همون لحظه بکشمش ! 
    پاسخ:
    پس شما هم آشنا هستید می دونید چی می گم.
  • یاسی ابراهیمی
  • نمیدانم چرا حس کردم این لعنتتان از جنس همان لعنت هایی است که من همیشه به تهران میفرستم.!
    احساس بی کفایتی هزار بار بهتر از داشتن حس با کفایت بودن است،وقتی هیچ کاری از دستت بر نمی آید!
    پاسخ:
    شما هم دیواری کوتاه تر از تهران پیدا نکرده اید مثل اینکه!

    منم از این آشناها داشتم و هر وقت اسمش میاد حالم بهم میخوره از اون و هم اینکه تو زندگی من تاثیر داشته:(( خیلی سخته:(
    پاسخ:
    دقیقا!
    لعنتی نیست واقعا؟
    حقش است اصلا :-!
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">