ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

7

                    

                                

 

  این فیلم را دیدم؛ فیلم قابل احترام و خوبی بود و توانست توجه من را به خودش جلب کند. تاثیر بازی  محسن تنابنده در بالارفتن کیفیت فیلم غیرقابل انکار است. به دوستان گرامی پیشنهاد می کنم این فیلم را ببینند، هر چند فضای غم آلودی دارد ولی به دیدنش می ارزد.

---

+مانند هر فیلم دیگری نقص های خودش را دارد ولی من همواره نسبت به فیلم های ایرانی استانداردهایم را پایین تر می آورم و مانند فیلم های هالیوودی بی رحمانه نقد نمی کنم.

  • افشین ..

نظرات  (۲)

  • یاسی ابراهیمی
  • تا حالا ندیده بودم کسی برای یک فیلم از واژه ی "قابل احترام"استفاده کند!
    پاسخ:
    هههه مگه چیه؟!
  • $ پــــِـد + رآم + یــن $
  • خب باید هم استاندارد ها رو آورد پایین
    مقیاس های سنجشی متفاوته.
    همون قضیه ی صحبت انیشتین ، که میگفت اگه به یه ماهی بگی از درخت برو بالا نمیتونه وشما با این کارتون باعث میشید اون ماهی تا مدت ها احساس احمق بودن داشته باشه.
    خلاصه اینا یه ربطی بهم دارن
    پاسخ:
    آره خوب اگه بخوام با متر هالیوود بسنجم این فیلمو چندین درجه از اعتبارش میاد پایین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">