ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

پارسی گویی

می خواستم چند خطی درباره ی این که گاهی خوب است واژه های پارسی را بکار بگیریم، بنویسم؛ اما بعد، نگاهی به بالا سمت راست مدیریت وبلاگم انداختم و پشیمان شدم.

        

---

+یک واژه پارسی پیدا نمی شه اون جا! :))

+محسن چاوشی یکی از خواننده های مورد علاقه من است و شنیدن  آهنگ کجایی برایم تجربه خوب و لذت بخشی بود اما این ها باعث نشد که زمختی بعضی از جاهای این ترانه من را دلسرد نکند...با توجه به اینکه ترانه سرایش هم خود خواننده بود ریزبینی من بیشتر می شود.

"بیا تا چشامو تو چشمات بریزم" یا "بیا تا رگامو تو خونت بریزم" خب معلوم شد رفیقش چرا رفته است! هر شخص دیگری هم بود احتمالا می رفت و پشت سرش را نگاه نمی کرد!

  • افشین ..

نظرات  (۵)

:)))
چه ریزبین و ایرادگیر خخخخ
پاسخ:
دیگه نه خیلی!
عهههههه،اتفاقا این دو تا قسمت ترانه که خیلی خوبه، من فقط بخاطر همین دو تا تیکه گوش میدم!!!!
پاسخ:
خخخخخ زننده ست بنظر کمی فقط!
خودخواهیه مردانه است دیگر چه میشود کرد؟؟
خخخخ؟؟
اصلا من باید امتحانتون کنم ببینم واقعا خودتونید؟؟اسم رمز لطفا...o-0
پاسخ:
:))))
شما بیا یاهو اسم رمز میدم بهت ;-)
آ...
ممنون که یادم انداختید یه زمانی مسنجر داشتم!!
خدا بیامرزدش : /
بایدیکی دیگه بسازم...
اووم! اسم یکی از وبلاگاتون که من خیلی دوستش داشتمو بگید هویتتون تصدیق میشه;)
پاسخ:
خواهش میکنم!
حتما این کار رو بکن:)
ای بدک نیست...
بی نهایت منبسط
تفکر فرسایشی
ثانیه های یخ زده
راضی شدی؟!
:D
اوهوم...
همون قبلیو احیاء کردم :)
پاسخ:
کار خوبی کردی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">