ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

کمی بهتر از گذشته اما...

کمی بهتر از گذشته اما نه خیلی...حالم را می گویم ای دوست!...گوش ت را بیاور جلوتر..ببینم بازیگر خوبی می شوم؟ به نظر خودم که بله؛ آن قدر خوب بازی کرده ام که خودم هم باورم شده ست...مثل یک کسی که خیلی خوب از روی آهنگ لب میزند...اما این ظاهر ساختگی گولت نزند...نباید به من نزدیک شوی...اگر نزدیک شوی آن وقت تمام این درزهای نقاب ساختگی م نمایان میشود و دستم من هم رو! پی می بری که عه! چه شخصیت هشل هفتی! دوری و دوستی...آره قربانت شوم!

  • افشین ..

نظرات  (۵)

  • صآب خونـِ
  • سلام
    اگه دوست داشتید و موافق بودید خبر دهید وبلاگ های هم رو دنبال کنیم :)
    + امضا صآب خونه
    پاسخ:
    سلام
    چشم :)
  • اَسی بولیده
  • خیلی زیبا بود

    همین نقش بازی کردنها باعث میشه کم کم خودتون هم باورتون بشه حالتون خوبه و واقعا هم حالتون خوب میشه :)

    پاسخ:
    نیمه پر لیوان! :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • اینجور وقتا به خودم میگم آخه مگه آدم چند بار 23 سالشه ؟؟؟ چند بار میتونه جوون باشه ؟ خوش باشه ؟ زندگی کنه ؟ 
    پاسخ:
    این حرفت همیشه توی ذهنم میمونه...
    +خوش برگشتی! چشم براهت بودیم  :)
    آااااا
    چند پست قبل هی میخواستم بگم چرا تظاهر کردن بلد نیستید!!
    انگار یاد گرفتید
    پاسخ:
    آخ آخ پس شما هم فهمیدی داستان رو؟
    ای دل غافل :(
    ای کاش بلد بودم!
    نه آرزو نکنید...
    بزارید متفاوت بمونید!
    پاسخ:
    فکر خوبیه!
    ;)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">