ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

بابای بد...مامان بد!

                   

                

حس خوبی نداشتم و دکتر گفت آبستن شعری چندخطی هستی! بشارت دهنده بود یا بیم دهنده کاری ندارم اما من هم نوشتم و نوشتم و نوشتم و نوشتم، عکس مناسب برایش انتخاب کردم، چند تا تشکر و قدردانی هم گذاشتم تنگش اما موقع ارسال مطلب حس کردم شعر بیخود و بی سر و تهی ست...!

به راحتی سقطش کردم و حال عذاب وجدان دارم! آن نوشته ی وروجک خیلی حرف ها برای گفتن داشت، و من، آن موفقیت بالقوه را از بین بردم. :(

----

+این دکمه لایک تزئینی نیست و آن را برای دوستان کمی تنبلم درست کردم؛ باشد که از آن هم استفاده کنید.

اگر هم احیانا مشکلی وجود داشت و دکمه کار نمی کرد، حتما من را آگاه کنید.

سپاسگزارم :)

  • افشین ..

نظرات  (۵)

کاش حداقل یه جا یاداشتش میکردی:-(
پاسخ:
:((
  • نیمه سیب سقراطی
  • نشون به نشون تموم پست های ثبت موقت !!!
    پاسخ:
    سوزاندی ما را...

  • اَسی بولیده
  • خیلی کار بدی کردین که سقطش کردین

    من که اصلا دلم نمیاد حتی یه کلمه از گفته هامو پاک کنم

    ممنون که ما را از تنبلی درآوردین! اتفاقا الآن که دیدمش گفتم این چیه؟؟ تا به حال اینقدر تو چشم نبود :)))

    پاسخ:
    یه لحظه جوگیر شدم :(
    خواهش می کنم...دیگه گفتم کار نیکو از پرکردن است!
  • اَسی بولیده
  • حالا لایک و گذاشتین! پس دیسلایک کجاست؟؟؟ :/
    پاسخ:
    همه باهام موافقن چیز دیگه ای غیر این نیست! :D
    ولی بدون شوخی خواستم سبک و سیاق همون شبکه اجتماعی رو پی بگیرم.
    خوانده ام کودکانی که سقط میشوند خطاب به خداوند میگویند وارد بهشت نمیشوم تا والدینم نیز به من ملحق شوند
    باشد که شفاعتتان کند :))
    پاسخ:
    ای داد بر من ای داد بر من :((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">