ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

گل زندگی

 

         

لذت های ناپایدار و گذارا...جذابیتهای پوشالی...قربانی کردن زمان...بحث های بیهوده...فقط زندگی آنجایی رویش را به من نشان میدهد که سری به قبرستان بزنم و ببینم آدم هایی را که عزیزشان را دفن می کنند؛ آن جا چهره اصلی و زمختش را می توانم ببینم. "به دیدنم که میای برام گلاب بیار که مزه مزه کنم نفس کشیدنتو" به راستی چه چیزی می تواند تلخی زندگی را در گلویم کم کند؟ اینطوری نمی توان ادامه داد واقعا...به شادی هایم هم  فکر نمی کنم چون حاصلش چیزی جز تلخکامی برایم نیست ...به راستی چه چیزی می تواند این زندگی را برایم گذراندنی کند؟ چوب جادویی ستاره نشان کجاست؟!

----

+با دوستم از پارکی می گذشتیم، ناگهان صدای ناسزا گفتن پیرزنی توجه مان را جلب کرد، پیرزن به نوه اش که تمام لباسش خیس آب شده بود، چنان فحش های رکیک و بسیار زشتی میداد که شرم آور بود، البته صدای پیرزن بسیار زیر بود و خونسردی اش هم هنگام فحاشی طنز جالبی را رقم زده بود! حتی دست آخر با آرامش کامل رفت سمت باغچه و کلوخی برداشت و با همان صدای زیر می گفت "بیا توله بیا تابُم نده! بیا ..." بقیه اش قابل انتشار نیست!

  • افشین ..

نظرات  (۶)

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد...
باید گاهی هم به دستان خدا خیره شد بلکه خودش بیادو زندگی رو شیرین کنه..

چقدر زشت که زنی در اون سن با فحشاش درواقع داره یه ذهن پاک رو تربیت میکنه به بدترین شکل!
پاسخ:
واقعا...
تو قهوه هر چقدر هم که شکر بریزی بازم تلخه!چون ذاتش تلخه...
باید وانمود کرد بدون شکرهم میشه ازش لذت برد!
+شانس آوردم که من با چنین صحنه ای مواجه نشدم و الا همانجا کف پارک مینشستم و از زورِ عصابانیت گریه میکردم.
بعد الان تابُم نده یعنی چی!؟
پاسخ:
و اگه وانمود نکنی به لذت بردن محکوم میشی به ضعیف بودن، به دکتر لازم بودن و...
+پس واقعا شانس با ما یار بود:)) شاید پیرزنه بهت حمله میکرد و اون وقت من رو از خنده نمیشد جمع کرد! :))
تابم نده گمونم یعنی من رو بازی و پیچ و تاب نده...بازی درنیار...البته فکر کنم...
اوهوم،تازه اینطوری تو دید بقیه  باکلاس تری...مثل آدمایی که اسپرسو میخورن و خیلی با کلاس به نظر میرسند :/
+اصلا حس پشتیبانیتون من رو کشت...راضی به زحمتتون نیستم به خدا :))
آها ممنون!
پاسخ:
با کلاسی اینجوری رو باید گذاشت لای جرز دیوار! :/
+خواهش می شود :))

نه دیگه دارید اشتباه میکنید...
یه لحظه این ضرب المثل که میگه نمیدونم میخوای رسوا نشی مثل بقیه باش و اینارو یادتون بیارید!بعد متوجه میشید اصلا high classتر از این موضوع وجود نداره! :/
خیلی معلومه اعصابم خورده!؟؟:))
پاسخ:
به شدت...داره داد میزنه! :))
بعد میگن بچه چرا اینقدر بی ادبه تو جمع آبرومونو برد
خو تقصیر خود بزرگتراس دیگه بچه هم که زود یاد میگیره
پاسخ:
بله موافقم...البته اون پیرزن فکر نکنم از ادب بویی برده بود!
درسته که زندگی بعضی جاهاش خیلی تلخه، ولی به لحظاتی فکر کنید که شیرین بوده، و به این که چقدر میشه این شیرینی رو تکرار کرد! به چوب جادویی ستاره نشان هم نیازی نیست
اگه هم به این فکر میکنید که همه چی میگذره پس سعی کنید تا هست استفاده کنید و لذت ببرید!
+عجب پیرزنی o_0

پاسخ:
فکر کنم همین چیزی که گفتید نیاز به چوب جادویی داشته باشه برای عمل بهش!
+مرسی که به مطلب توجه کردی
+واقعا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">