ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

دشمن سخت من؛ یعنی این روز ها

             

الان فقط به این امید هستم که بتوانم از این روز ها جان سالم به در ببرم! سالم که هرگز نمی توانم دیگر بیرون بیایم اما فقط بتوانم این روز ها را تاب بیاورم و در بروم خیلی ست! این روزها که برچسب و عصاره ی این پنج، شش سال سگی را با خود به همراه دارد! از من قوی ترند اما من هم کم سخت جان نیستم! هی مشت از سمت چپ، از سمت راست، آپرکات و... اما هنوز ایستاده ام حتی اگر مرده باشم اما ایستاده، مرده ام!

در برابر این روز های نحس و لعنتی زانو نزده ام. فقط باید رد کنم، چشم بگذارم و رد شوم. سالم که نه، هرگز نمی شود چون من دیگر آدم قبل نمیشوم؛ مانند یک کاغذی که تا میشود و هرگز آن خط و رد از بین نمیرود. اما امید دارم لااقل هضم نشوم در دل این روز ها. دوباره راه و روش ققنوس را به خاطر بیاورم و بر خاکستر خود برخیزم و در هوای یک روز تازه و دگرگون و متفاوت نفس بکشم و کمی لذت ببرم.

---

+"بی نهایت سخته!"

+"اما تو کوه درد باش، طاقت بیار و مرد باش!"

+شرمنده همه ی دوستان وبلاگیم هستم. همه را می خوانم تا به الان اما نظر نمی گذارم. باشد که از این به بعد اینطور نباشد.

+این روز ها به قول مادربزرگم "برن دیگه برنگردند!"

  • افشین ..

نظرات  (۳)

در راه به زانو دراوردن مشکلاتتون موفق باشید:-)))

+ایشالا
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون :)
که رمزِ ما ست ایستاده مردن...
+اتفاقا من از اینکه یه نفر گاهی نظر نمیگذاره خیلی خوشحال میشم،کامنت گذاشتن مداوم این احساس رو به من منتقل میکنه که طرف فقط برای انجام وظیفه آمده!!
پاسخ:
روش تشخیص هوشمندانه ایه، فقط نباید به حدی برسه که وبلاگ نویس فکر کنه خواننده ش رو از دست داده...
ایشالاااااا!!
پاسخ:
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">