ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

بذار هوا بیاد

چه خاکی..اوه اوه اوه...اون پنجره رو باز کن هوا بیاد!

زود باز کن هوا بیاد نمیشه که هم از گرد و خاک خفه بشم و هم از...هم از ...هیچی!

من خودم دقیقا نمی دونم چقدر تغییر کردم از پست قبل تا بدین جا...به هر حال برگشتم...چیز خاصی هم برای گفتن نیست جز این که...جز این که...هیچی!

هوا چقدر گرم شده راستی! دوستان هم ماشاالله حسابی بزرگ شده اند و قد کشیده اند و صد البته تغییر کرده اند...بیا جلو ببینم، تو چرا عینکی شدی؟!

از وقتی تو رفتی افشین هر دقیقه برایم شصت ثانیه میزند! :)

----

+آها...یک چیز یادم اومد...یک همسایه داریم کار من باهاش این شده...درب ورودی به پاگرد را برای راحتی رفت و آمد باز می گذارد...یعنی کرکره رو اینطوری میده بالا..میگه بسم الله الرحمن الرحیم خدایا به امید تو و درب رو باز می گذاره و میرود پی مسافرکشیش...بعد من هم اگر گذارم به بیرون افتاد کاملا درب رو میبندم...دلیل هم دارم...بسته بودن درب سر و صدای پارک کردن ماشین ها در پارکینگ را خیلی کم میکنه..ولی خوب کاملا مشخص است که به حالت لج و لجبازی تبدیل شده است چون موقع برگشت میبینم دوباره درب باز ست و من هم طبق معمول میبندم...!

یاد کارتون پلنگ صورتی و آقای آبی می افتم که پلنگ صورتی رنگ صورتی می زد به دیوار و جناب آبی هم رنگ آبی رو پشت بندش!

+تیغ از دلم درمیاره این صدای زیباش...موجود باوفا...دوست نداشتم به مرحله دوست داشتن اشیا کارم کشیده بشه ولی وقتی از خیلی از زنده ها بیشتر به من آرامش میبخشه چرا دوستش نداشته باشم...کیبردم رو میگویم...

+این آهنگ رو هم گوش بدید که دست خالی نرفته باشید.

دانلود

+میام باز هم ... فعلا!

  • افشین ..

نظرات  (۲)

چه عجب تشریف آوردید!!!
اتفاقا همین دیشب میخواستم براتون کامنت بذارم

پاسخ:
سلام متشکرم :)
همین که به یاد من بودید کافیه!
  • فاطیما کیان
  • به به سلام آقا افشین , یک مدت همچین طولاااااااااااااااااااااااااااااانی نبودین ما نگران بودیم که نکنه وبلاگ نویسی رو ول کردین و بی خداحافظی رفتین , اقا نکنین این کارو :))
    بازگشت دوباره به هر حال مبارک :)
    پاسخ:
    سلاااام  خوب هستید؟ :)
    شرمنده دیگه تکرار نمی شه..
    نه بابا به این راحتی ها از شر من خلاص نمی شه فضای بلاگ فارسی!!
    تشکر :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">