ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

ســـیس!

              

                  

وقتی یک کار اشتباهی انجام میدهم، با صدای آرام و تقریبا نجوا گون خودم را سرزنش می کنم. زیر لب خیلی چیزها میگویم، ولی بدترینشان دو تا بود که خوب در خاطرم مانده و الان خدمتتان عرض می کنم:

توی کتاب فروشی بودم، کتاب ها را ورق می زدم، کتابخانه خب بزرگ بود و کسی را به کسی کاری نبود؛ همینطور که مشغول خواندن تصادفی کتاب های بخش ادبیات بودم، از یک کتاب خوشم نیامد و ناگهان زیر لبم گفتم: "چرت نگو بابا!" اما مثل این که چندان هم زیر لب نبود و توجه یکی دو نفر از آن دور و اطراف به من جلب شد! حالا پیش خودشان چه خیال ها کردند، برایم مهم نیست ولی به شما اسم کتاب را نمی گویم تا لااقل پیش چشم شما یک انسان عصر سنگ یا آهن شناخته نشوم و احترام ها سرجایش بماند!

مورد دوم خلاصه تر ست: در پارکینگ (روباز) دانشگاه، تابستان، خلوت، پرنده پر نمی زد! در  آن گرمای چهل درجه ای و سکوت، با صدای بلند عطسه کردم؛ جوری مرد افکن، طوری که حس کردم تا دوکیلومتری هر جنبنده ای به راحتی می توانست بشنود! بلافاصله بازهم به خیال خودم آرام، گفتم: "زهر مار!" ولی مثل این که این بار هم راحت شنیده شد و استادی که باهاش پروژه برداشته م مثل جن بو داده از لابه لای ماشین ها ظاهر شد و لبخندی عاقل اندر سفیه گون زد و سوار ماشینش شد و رفت!

---

+کنترل صدا را باید تمرین کنم! یا کلا این عادت را ترک کنم. صداهایی که داخل همان کله باید بماند و به بیرون نشت پیدا نکند.

+هدر را گفتم تغییری بدهم، خیلی حس متروکه بودن بهم دست میداد!

  • افشین ..

نظرات  (۶)

  • فاطیما کیان
  • توی محل کارم خیلی با خودم بلند حرف میزدم و همیشه هم شرمنده میشدم و همکارم میگفت چی گفتی ؟ میگفتم هیچی تو سرت توی کار خودت باشه و اونم مثلا بیخیال میشد :))
    پاسخ:
    اوه اوه صدای بلند ناجوره دیگه! 
    پس  همدردیم! :)) 
    این جور کامنت های اول وقت هم کیف داره برای بلاگ نویس و هم خیلی ثواب داره برای کامنت گذار.  بلاگ نویس دست به دعا میشه  این جور مواقع :)) 
     تشکر :) 
    چیز طبیعیه حداقل یک باربرای هرکسی پیش اومده ....
    هدر خیلی خوب شده :-))
    پاسخ:
    خب امیدوار شدم! :)
    :))))
    گاهی آدم اصلا حواسش نیست! منم یه وقتایی که سرم تو گوشیمه یه تیکه های اینچنینی میندازم بعد متوجه میشم که تنها نیستم!!
    هدر قشنگه، ولی قبلی رو بیشتر دوست داشتم، جالبه همین دیشب زوم کرده بودم روش!!
    پاسخ:
    :))
    آره بی حواسی کار دست آدم نده خوبه!
    حالا از این به بعد بیشتر تغییر میدم.
    شایدم دیروز بود! خلاصه آخرین دقایق عمرش بود!!!
    حالا عنوان یعنی چی؟؟
    پاسخ:
    یعنی هیس! ساکت! :)
  • فاطیما کیان
  • توی تایم عجیب کامنت گذاشتن از هنر های بی خوابی های شبانه هست دیگه :))
    پاسخ:
    از نعمات است!
  • نیمه سیب سقراطی
  • به نظرم خیلی طبیعیه آدم با خودش بلند بلند حرف بزنه [ یک عدد دچار این دست سوتی های ملس ] :))

    + تا وقتی خودتون نباشید اینجا متروکه س ! ما با هدر جدید گول نمیخوریم :))
    پاسخ:
    بلی بلی بسیار طبیعی! :)
    +جمله سنگینی بود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">