ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

لیموتلخ

                            

                                                      

دوستی نباید مثل خوردن لیموشیرین باشد! اول ش شیرین و پر از لذت و در انتها تلخ و دور ریختنی!

تجربه ی این دوستی ها آسیب زاست و مجبورت می کند که دوباره به این تئوری فکر کنی که آیا رابطه

دوستی، تا جایی پایدار ست که سود بدهد؟

----

+آرزو می کنم که در یک رابطه دوستانه(!)، هرگز مجبور نشوید تا با یک لیموشیرین همذات پنداری کنید!

البته لیموشیرین آب لمبو شده ی خسته...

:(

  • افشین ..

نظرات  (۱۰)

  • علی حسین پور
  • واقعا درسته
    شما به وبلاگ من دعوتید اکر ددست داشتید منو دنبال کتید.
    پاسخ:
    :)
  • اَسی بولیده
  • میبینم که فعال شدین! نه خوبه :)
    همزاد پنداری درسته :دی
    بله تا جایی پایدار است که سود بدهد:(
    پس الآن شما یه لیمو شیرین آبلمبو شده ی خسته اید؟؟؟ :)))))
    پاسخ:
    دیگه زیادی فعال شدم :D
    جفتش درسته :|
    امان از سود  :(
    بله بله لیموشیرینی با فاز خسته و آه کشان :(

    شاید درست باشد ! ولی اینی که شما نوشتی دوستی نیست ...

    http://khabis.ir
    پاسخ:
    در تئوری بله، دوستی در حالت ایده آل، یک رابطه شگفت انگیز ِ انسانی و زیباست؛ اما متاسفانه در عمل همه ی این ها به هر حال با برچسب دوستی شناخته می شوند...
  • فاطیما کیان
  • دوستی باید تا آخرش شیرین باشه
    اما برای جلوگیری از تلخی احتمالی هرکسی رو نباید دوست دونست
    پاسخ:
    بله، گاهی ضربه ای که این به اصطلاح دوست ها میزنند از دشمن بدتره.
  • اَسی بولیده
  • کلا شما از دوست خیری ندیدین فکر کنم!
    البته خیلی هم با دوستانتون قاطی نمیشینا
    پاسخ:
    چرا خوب، شما دوستان خوب را دارم پس چیه؟! :)
    بله دقیقا..
  • نیمه سیب سقراطی
  • اولاً کدوم دوستی ها ؟؟؟ ؛)
    ثانیاً به شخصه معتقدم وقتی توی زندگی اجتماعی ارتباط اجتماعی های بیشتری رو تجربه کنی تیزی های شخصیتت گرفته میشه و آدم متعادل تری میشی ... حالا این ارتباط های اجتماعی منظور همه مدلش نیس ! یا به قیمتی !!!
    مثلاً تجربه زندگی خوابگاهی یا دوران سربازی و یا محیط کار و سر و کله زدن با ارباب رجوع میتونه مثال خوبی برای حرفم من باشه :)
    پاسخ:
    به این نتیجه رسیدم بهتره اصلا نگیم دوستی به این روابط، این اسمش فقط دوستیه!
    در مورد دوم من به شخصه تقریبا مطمئنم که هرچه تجربه م بیشتر میشه، بیشتر گوشه گیر میشوم چون موردهای اذیت کننده ی بیشتری رو رصد می کنم.
    دوستی خر است 
    والا :-/
    پاسخ:
    آفرین :))
  • نیمه سیب سقراطی
  • خب پس شما خیلی تیزی داری :))
    پاسخ:
    اوهوم یه جمله رو درباره خودم قبول داشته باشم همینه! :\
    امیدوارم نباشه


    خیلی ممنون بابت مُعرفی کتابهااا


    پاسخ:
    خواهش می کنم وظیفه ست :)
    بازم دوستی :(
    پاسخ:
    :(
    بر باد رفته...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">