ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

کارش رو بلده!

                

راست می گفتند، زندگی با پنبه سر میبرد! خیلی آرام کارش را می کند؛ حرفه ای! کارش را بلد است. تیغش کند ِ کند وضرباتش کاری ِ کاری... ما که  با این پدیده هیچ جوره کنار نیامدیم و همیشه دست به یقه بودیم با خود و زندگی... .

خودم را می بینم که از یک شخصیت ایده آل گرا سقوط کردم به یک شخصیت که بدنبال کیفیت است و حالا هم که تنها به دنبال کمیت هستم، یعنی یک شغلی داشته باشم، یک غذایی را بخورم تا شکمم سیر شود، خوابی را داشته باشم هر چند ساعتی شد و دوستانی داشته باشم که در خیابان میبینم تنها کلاه از سر بردارم و روز به خیر بگویم!

هر چقدر جلوتر می روی انگار سخت تر میشود، خصوصا حالا که خودم را تنها تر از هر زمان دیگری حس می کنم. تنها مقابل این همه چیز های پیچیده...سخت است جان من! من زندگی را این طور می بینم، یک چیز سمج چسبناک و قیر مانند که به وجودم چسبیده و زمان آن را به مرگ تبدیل می کند...دوست داشتنی به نظر نمی آید!

                

---

+پست دو عکسه! یک چیزی تو مایه های سلطانی در چلوکباب!

+شکستن قلب چیز بدی بود که طعم تلخش را چشیدم.

+یکی از آشنایان در مهمانی بود و در آن مهمانی می خواست از پسر صاحب خانه که تازه دکترایش را گرفته بود جلوی پدر و مادرش تعریف کند و بگوید یک پارجه آقاست؛ برگشت گفت:" ماشالا...یه تیکه پارچه ست!"

+من این یک هفته را هم درگیرم بعد از آن اطراق می کنم در وبلاگتان ای دوستان گرامی.

  • افشین ..

نظرات  (۳)

اولا این دوتا عکس با سلطانی قابل قیاسه اصلا؟:))
اینا اشتهای آدمو کور میکنه که از بس ترسناکه:/
بعدم آقا وعده الکی ندید شما الان ده ساله قراره بیای به آغوش وبلاگ به شکل جدی:)))

درباره متن باید بگم که شاید چون سخت میگیریم و نمیتونیم از همون یه شغلو غذا و همین زندگیه تکراریه هرروزه لذت ببریم چون نفهمیدیم زندگی همیناست!
هرچند زیر فشاراشم آدم له بشه آرزوهاشم هرروز کم آ کمتر بشن اما زندگی خوشی های ریز به ریزشم اگر بشه دید کل زندگیو میسازه.

پاسخ:
نه والا!
به حرفت رسیدم تازه! آره قولام الکی شده! :(

می گذره..
عکسا عالیییییی:-))
پاسخ:
تشکر از شما :)
یه هفته تموم نشده؟!
پاسخ:
سلام :))، شمردن بلد نیستم دیگه شرمنده :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">