ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

تقویم من

برگ ریزان پاییز بیاد، سبزی بهار بره و دیو گرما تابستون رو تنها بذاره، زمستون پنبه پنبه فرود بیاد؛ فرقی نداره مهم اینه که وضعیت خودت چطوریه، خودت در چه فصلی به سر میبری...من که تقریبا حس می کنم آخرهای شب یلدا هستم! حالا کی بهاران برای من سر میرسه من که نمیدانم فقط امیدوارم!

----

+از عکس هایی ست که در اینستاگرامم نمی تونم بذارم. محرم خودم نمی دونم اونجا رو... عکس از شکلات صبحانه هم که دوست ندارم بذارم...کلا به خیر این شبکه اجتماعی من را امیدی نیست :))

+

آئورا

کتابی خریدم بسی کهنه و البته مورد علاقه من، یعنی جزء پنج شش تای اول از کتاب ها و داستان های مورد پسند من است و چیزی که برایم جالب است، نوشته ی صفحه ی اولش بود که شخصی این کتاب رو به دوستش به اسم افشین تقدیم کرده بود!

نوشته ی روی صفحه اول:
"تقدیم به دوست خوبم، افشین امید آنکه تا ابد همواره دوستی پایدار و دائمی داشته باشیم...اسماعیل"

+همانطور که مطلع هستید یا نیستید، دو نفر از دوستانم در عرض دو ماه عنوانشان از دوست، برایم به آدم عادی تغییر پیدا کرد، یکم گیج مشت این حوادث و دیگر مصائب زندگی و دانشگاه بودم این چند وقت و مجالی نمی یافتم برای ریکاوری...افتاده بودم کف رینگ و بالا سرم شمرده میشد 1،2،3 و ... آخر سرها خودم بلند شدم هر چند خسته و زخمی اما...مهم اینه....بلند شدم!

+حرف از اینستاگرام شد آدرس من اینه: afshinn11

  • افشین ..

نظرات  (۴)

  • فاطیما کیان
  • چه اتفاق جالبی :)
    نمیدونم چرا گاهی چیزهایی اطراف مون پیش میاد که انگاری مال ما هستن ولی نیستن و فقط به نام ما هستن ...
    پاییز مبارک :)
    پاسخ:
    بله دقیقا! 
    پاییز شما هم مبارک! 
    خوبه که بلند شدین! :)
    پاسخ:
    بعله:) 
    پس شاید کتاب از اول به اسم شمانوشته شده بوده
    پاسخ:
    از ازل :)) 
    سلام
    کجایید شما؟؟؟
    پاسخ:
    سلام... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">