ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

قوز بالای قوز!

یه زخمی روی دستم به وجود اومده که کمی نگرانم کرده ست. کمی صبر می کنم اگر بهبود نیافت به پزشک مراجعه می کنم؛ فکر می کنم سرطان پوست گرفتم !

دقیقا تو را کم داشتم عزیز من!

----

+کتاب چشمهایش را تا نیمه خواندم،متاسفانه خوشم نیامد و رهایش کردم.

  • افشین ..

نظرات  (۲)

  • نیمه سیب سقراطی
  • رسما کتاب مزخرفی بود :/
    چقدر طول کشید تا تموش کنم!  اصلا جذاب نبود... 
    کار خوبی کردین... 
    پاسخ:
    چقدر خوب که شما هم با من هم نظر هستید!
     آخه چهار پنج نفر به تورم خورده که می گن خیلی کتاب خوبی بود و... و همون ها هم باعث شدند که برم سراغ این کتاب...

    سرطان پوستم آرزوست...
    یادم میاد که خوندمش!ولی نظرمو دربارش خاطرم نیست:-\
    پاسخ:
    هههه لابد آنقدر چشم گیر نبوده که تو خاطرت بمونه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">