ثانیه های یخ زده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۱۱
    ...
  • ۹۶/۰۳/۱۳
    ...
  • ۹۵/۰۵/۲۴
    24

هادس!

                       

                          

حدود دو، سه، چهار هفته ای می شود که کتاب خاصی را مطالعه نکردم، از نوشتن هم خبری نبوده ست! عجیب و ناراحت کننده ست برای خودم، اما در عوض سرگرمی جایگزینی پیدا کرده ام بنام رادیو! شبها از این ایستگاه رادیویی(اینترنتی) به آن ایستگاه در گشت و گذار هستم. در همین بین هم برای سرگرم کردن بصری خود، دو بازی محبوبم را بازی می کنم؛ شطرنج و بازی 2048.

بازی هایی که تکلیفشان مشخص است؛ یعنی تمرکز زیادی نمی گذارم سرشان و بیشتر برای پر کردن وقت انجام می دهم. خلاصه در این چند وقت از لحاظ موسیقیایی حسابی به خودم رسیده ام و چیزی کم و کسر نگذاشتم!

-----

+گاهی یک تکه لواشک هم می اندازم گوشه لپم یک ربع بیست دقیقه! ترکیب ش با همه ی این ها عالیست!

+رکورد من در بازی 2048 : 

                    

+یک آزمون شخصیتی هم به تازگی انجام داده ام، که بنام "آزمون کهن الگو ها" مشهور است. در این آزمون پس از چندین و چند سوال، نوع شخصیت ت را بازگو می کند و آن را به یک خدای باستانی یونانی ربط می دهد! مردانه و زنانه جدا. از زئوس تا آتنا! در خود سایت که ادعا کرده است نظریه کهن الگوها یا آرکی تایپهای شخصیتی بر اساس تئوریهای کارل گوستاو یونگ روانشناس و متفکر سوئیسی شکل گرفته است.

به هر حال من که آزمون را انجام دادم نتیجه تقریبا 65 تا 70 درصد به آنچه که فکر می کنم هستم نزدیک بود و البته خیلی از آن ها هم بدجوری با شخصیت من زاویه داشتند و به من اصلا نمی آمدند.

پس از انجام آزمون، نتیجه برایم "هادس"درآمد! خدای دنیای مردگان! که چند تا از خصوصیاتش  را این جا مینویسم:


فرمانروای ناخودآگاه، معناگرا، درون گرا، دارای تعمق فراوان، بدون عواطف و احساسات، عجیب و غریب،

همیشه در سکوت، مزاج خشک و سرد، فیلسوف، حس بی ارزشی دنیا، افسرده، تنها، منزوی و گوشه

گیر و ... که توضیحات مبسوط و زیادی داده است و گذری رد نشده است.

در گوگل سرچ کنید "آزمون کهن الگوها" و حتما یک امتحانی بکنید.

+ "اگه بدون عواطف و احساسات بودم که اوضاعم این نبود!"

  • افشین ..

نظرات  (۲)

رادیو چهرازی ام حتماگوش,کنید خیلی خوبه البته اگه تاحالا گوش نکردین
منم قبلا این ازمون راانجام داده بودم  خیلی مشابه به شخصیت ادمه…
پاسخ:
خیلی ممنون...چشم حتما گوش میکنم. :)
بله، عجیبه!
شاید هم اوضاع فعلیتان برای این حجم از عقل گرایی باشد...
پاسخ:
شاید...این همون بلای جان باشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">